Kui kaup jõuab Teieni rikutult, siis palume sellest kohe teada anda kirjutades e-mailile soku@soku.ee ning lepime kokku kauba tagastamise ning hüvitise osas (kas soovite makstud raha tagasi või asenduskaupa).
XTOR OÜ ei vastuta postiteenuse pakkuja eksituste eest – kohaletoimetamise venimine, paki kadumine ja muud olukorrad, milles XTOR OÜ ei ole seotud. Küll abistame klienti suhtlusel postiteenuse pakkujaga, et pakk leida või kohaletoimetamist kiirendada.
Kui postiga tellitud kaup ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul see meile tagastada. Kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele kuni 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist. Kauba saatmiskulu ja tagastuskulu väljamaksmisele ei kuulu.
Tagastuskulu kannab klient.
XTOR OÜ ei vastuta postiteenuse pakkuja eksituste eest – kohaletoimetamise venimine, paki kadumine ja muud olukorrad, milles XTOR OÜ ei ole seotud. Küll abistame klienti suhtlusel postiteenuse pakkujaga, et pakk leida või kohaletoimetamist kiirendada.
Kui postiga tellitud kaup ei sobi, on Teil õigus 14 päeva jooksul see meile tagastada. Kaup peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse kliendi arveldusarvele kuni 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist. Kauba saatmiskulu ja tagastuskulu väljamaksmisele ei kuulu.
Tagastuskulu kannab klient.